ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

پرس تی وی: ندا آقا سلطان با قاتلین خود همکاری کرده !

سایت عصر ایران : یک روزنامه آمریکایی نوشت: شبکه انگلیسی برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران "PRESS TV " مستندی از جزییات قتل ندا آقا سلطان را پخش کرده است .

روزنامه آمریکایی " لوس انجلس تایمز " با اشاره به پخش مستند قتل ندا آقا سلطان نوشت : " شبکه دولتی انگلیسی ایران " پرس تی وی " در هفته جاری مستندی از آنچه که " پشت پرده قتل مشکوک نداآقا سلطان " خواند را به روی آنتن برد .

این روزنامه نوشت : " این گزارش پخش شده ادعا کرد که ندا آقا سلطان خود بخشی از یک صحنه سازی قتل بوده و در واقع با قاتلین خود همکاری کرده تا در یک صحنه سازی او را به قتل برسانند و فیلم و عکس از صحنه بگیرند ".

در این گزارش آمده که صحنه فیلمی که از قتل ندا آقا سلطان به طور گسترده پخش شده در واقع صحنه سازی بوده و واقعی نبوده و ندا در آن صحنه با عوامل ساخت فیلم همکاری می کرده ولی بعد از انتقال ندا به اتومبیلی برای بردن وی به بیمارستان ، عوامل تهیه کننده فیلم ندا را به قتل می رسانند .

با این حال روزنامه لوس انجلس تایمز می نویسد که صحنه قتل ندا شاهدانی دارد که مدعی اند ندا از سوی یک فرد لباس شخصی به قتل رسیده و مردم قاتل ندا را دستگیر کرده اند و حتی کارت او را گرفته اند .

لوس انجلس تایمز می نویسد که دکتر آرش حجازی که خود در صحنه قتل حضور داشته پس از ترک ایران ماجرا را برای رسانه های اروپایی شرح می دهد .

این روزنامه در ادامه به نقل از این دکتر ایرانی که هم اکنون در بریتانیا به سر می برد در واکنش به ساخت مستند قتل نداآقا سلطان و مطالب مطرح شده در آن می نویسد : " این ادعاها شرم اور و ناشی از تلاش برای فرافکنی و انداختن گناه قتل ندا به دوش دیگران است ".

نداآقا سلطان دختر دانشجوی 27 ساله در 30 خرداد سال جاری در خیابان امیر آباد با شلیک گلوله به قتل رسید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد