ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

پیغام آیت الله سیستانی به خامنه ای

ولایت فقیه" در دست شما شده تیغی در دست زنگی مست
  
 دوستی  از دختر حداد عادل که همسر مجتبی خامنه است نقل می کرد که به یکی از هم کلاسی های قدیم خود که هنوز با هم رابطه دارند گفته است، بارها در اندرونی از خانم
خجسته همسر خامنه ای شنیده که می گفته اگر سرنوشت ما مثل شاه شود چه باید بکنیم؟ لااقل فرح پهلوی جایی در اروپا و امریکا داشت ما که یا باید در محله زینبیه دمشق و یا در روستاهای بعلبک لبنان جایی را پیدا کنیم که آن هم معلوم نیست در آن شرایط قبولمان کنند .

همسر خامنه ای می گفته از طعنه های غیر مستقیمی که اخیرا بعضی ازخانم های فامیل نثارش می کنند دچار افسردگی شده است .

در مورد این ادعای خامنه ای که گفته بود امریکایی ها زیر روکش مخملی دست چدنی خود را پنهان کرده اند، دختر حداد عادل نقل کرده است که یکی از نزدیکان بعد از کشته شدن خواهر زاده موسوی برای خامنه ای پیغام فرستاده و پرسیده است به شما که قبل از انتخابات به پدر مهندس موسوی عصا هدیه دادید و روز عاشورا با کشتن نوه اش کمر او را شکستید چه باید گفت؟

همین خانم چیزهایی از حال و روز خامنه ای و خانواده اش در این روزها نقل کرده است که برای ثبت در تاریخ به مروردر رسانه های مختلف ثبت خواهد شد . همین خانم گفته است بعد از کشتار عاشورا آیت ا... سیستانی برای خامنه ای پیام فرستاده که حتی اگر اصل ولایت فقیه مورد قبول تمام مراجع عظام هم باشد که نیست، در خصوص شما حکم تیغ در کف زنگی مست نهادن دارد.

همین خانم از پیام هایی که مراجع روزانه برای خامنه ای می فرستند و او را عامل و باعث و بانی وهن اسلام و بد نام کردن روحانیت قلمداد میکنند حکایت ها کرده است 

 

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد