ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

خودروی حامل مهدی کروبی هدف گلوله قرار گرفت

خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندان، اندیشه و بیان: پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتمادملی از اصابت گلوله به خودروی حامل مهدی کروبی درقزوین خبر داد.

به گزارش سحام نیوز، مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی که شب گذشته به دعوت حجت الاسلام قوامی نماینده سابق قزوین و رییس کمسیون قضایی دوره ششم مجلس شورای اسلامی، جهت شرکت در مراسم عزاداری، وارد شهر قزوین شده بود با جمعیت سازماندهی شده‌ای که در مخالفت او شعار می‌دادند مواجه شد.

دبیرکل حزب اعتمادملی برای استراحتی کوتاه و اقامه نماز به منزل یکی از اقوام آقای قوامی می‌رود در این هنگام جمعیتی بالغ بر پانصد نفر از این افراد اقدام به محاصره محل اقامت کروبی و پرتاب سنگ و آجر به این خانه می‌نمایند.

سحام‌نیوز گزارش داده که برخی از این افراد مسلح بوده و نیروی انتظامی و فرماندار شهر نیز که تلاش بسیاری برای حاکم شدن آرامش بر فضا کردند نتوانستند از اقدامات این افراد جلوگیری کنند.

بعد از گذشت چهار ساعت و با استقرار و کمک یگان ویژه و پلیس ضدشورش کروبی از این خانه خارج شد اما در حین خروج خودروی حامل این کاندیدای انتخابات دهم ریاست جمهوری  مورد اصابت گلوله قرار گرفت که البته آسیبی به کروبی وارد نشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد