ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

مشاور احمدی نژاد :

بازیگری ماهرانه "ندا آقا سلطان" از مصادیق جنگ نرم است

به گزارش ایرنا، "علی اکبر جوانفکر" روز پنجشنبه در همایش "بررسی نقش رسانه ها در جنگ نرم" در مجتمع فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد مازندران افزود: به رغم فعالیت‌های دشمن، جنگ نرم و روانی در جامعه ولایی که مردم پایبند اعتقادات دینی هستند، به دشواری کارساز و مؤثر خواهد بود.
وی اظهار داشت: ایجاد اینگونه جنگ ها تازگی نداشته و در سی سال اخیر در کشورمان به‌کرات ادامه داشته است اما وجود مردم خداجوی و انقلابی و بهره گیری از آموزه‌های دینی همواره منجر به شکست دشمن شد.
جوانفکر با بیان اینکه جنگ نرم خطرناکتر، حساس‌تر و طولانی‌تر از جنگ سخت است و مرزهای دشمن و خودی در آن مشخص نیست، خواستار هوشیاری مسئولان رسانه‌های کشور شد و بیان داشت: جنگ نرم سال‌ها طول می‌کشد و به دلیل غباری که از سوی دشمنان ایجاد می شود، تشخیص دوست از دشمن سخت و دشوار یه نظر می رسد و در برخی از مواقع عملکرد خودی و دوست با خواسته ها و اهداف دشمن همخوانی و مطابقت دارد.
مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد با بیان اینکه در جنگ نرم احتمال فریب خوردن به دست دشمنان افزایش می یابد، بازیگری ماهرانه "ندا آقا سلطان" را از مصادیق این گونه رخدادها دانست و خاطرنشان ساخت: وی با توطئه دشمنان کوشید با پاشیدن خون بر روی صورتش، چهره جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی مخدوش نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
اهریمن شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

اون کسی که این حرف و زده که ( شهید ندا آقاسلطان با پاشیدن خون روی صورتش می خواسته چهرهی جمهوری اسلامی رو خراب کنه) باید بگم .....................
خیلی حرومزاده است که همچین حرفی رو زده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد