ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

کروبی: فکر نمی کردم کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد

سایت نوروز: مهدی کروبی، وضعیت فعلی کشور را سخت ترین شرایط برای نیروهای انفلابی در طول ۳۰ ساله اخیر دانست و گفت: گروهی معتقدند راهی به سوی برون رفت از طریق نرمش باید یافت، اما ما می بینیم گروهی از عمر سعد گرفته تا الی آخر را به مردم و فعالان با سابقه و شناسنامه دار سیاسی نسبت داده اند که اتفاقا اینان گردانندگان اصلی مسئله خشونت و سرکوب و برخورد هستند. بنابراین باید در بیانات گروه اول تامل کرد.

رئیس سابق مجلس که در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و مدنی سخن می گفت، افزود: در حال حاضر به شخصه سخت ترین شرایط را تحمل می نمایم، نه از لحاظ محدودیت و توهین و … بلکه بخاطر مردم، بخاطر شما، بخاطر فعالان سیاسی، بخاطر اینکه جمهوری اسلامی به اینجا رسیده است.

کروبی با تاکید براینکه اصلا فکرش را هم نمی کردیم کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد که با نیروهای خود چنین کند، خاطرنشان کرد: همین خواهرزاده مهندس موسوی، روزگاری به خانه ایشان می رفتیم. ۳ برادر بودند. یکی به شهادت رسیده بود با اینحال مادر ایشان بقیه فرزندان را به جبهه رفتن ترغیب می کردند، حالا امروز باید به منزل ایشان برویم و بگوییم آن یکی پسر شما در روز عاشورا کشته شده است! ببینید به ما چه می گذرد.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه رایزنی های ما را بسته اند. نه صدا و سیما، نه روزنامه و هیچ. فقط اینکه اعلام موضع کنیم که مطمئنا می کنیم.

وی افزود: روزگاری ما به آقای خلخالی در مجلس می گفتیم چرا این همه دعوا در مجلس باید باشد و ایشان می گفتند « نان ما در دعواست » حالا هم دولت که خدمت رسانی اش معلوم است، چیزی ندارد. پس باید چنین کارهایی بکند. از خدا می خواهیم عقلا کمی بیشتر وارد معرکه بشوند.

کروبی تصریح کرد: ما به یاد شما هستیم، التهاب هم داریم، اضطراب هم داریم، پیگیری هم داریم از وضعیت پرونده ها هم باخبریم من برای همه چیز هم آماده هستم، هیچ خوفی از هیچ واقعه ای هم ندارم؛ وقتی می شنوم این همه جوان از تحصیل و آزادی محروم شده اند بیشتر از شما نگران خودتان می شوم؛ دوست دارم به این نکته تکیه کنم که به ما خیلی سخت می گذرد که می بینیم حاصل عمر و جوانی و جان فشانی ما به این روز افتاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد