ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

پلیس از این به بعده قهرآمیز وبدون اغماض برخورد می کند- رادان

خبرگزاری  هرانا - حقوق شهروندی، اندیشه و بیان: رادان درگفتگو با خبرنگاران گفت :" حجت بر کسانی که تجمع غیرقانونی می‌ کردند تمام شده، ‌به اندازه کافی فرصت داده شد."

در تظاهرات اعتراضی اخیر که همزمان با روز عاشورا در تهران وبرخی شهرهای دیگر برگزار شد معترضان شعارهای تندی علیه رهبرجمهوری اسلامی ایران سردادند.

هواداران آیت الله خامنه ای پس از آن به هماهنگی ارگان های دولتی علیه معترضان تظاهرات کردند واحمد علم الهدی سخنران مراسم تهران شرکت کنندگان معترضان را " محارب " خواند.

سردار رادان در ادامه اظهارات خود افزود " در 8 ماه گذشته توانستیم لایه ‌های تجمعات را ازهم جدا کنیم، اغتشاشگران سعی می ‌کنند به جمعیت مردم بپیوندند اما ازمردم می ‌خواهیم، خودشان را سریعاً از اغتشاشگران جدا کنند چرا که دیگر برخورد نیروی انتظامی قاطع وقهرآمیزاست."

جانشین فرمانده پلیس همچنین گفت :" ‌از عاشورا به این طرف مشخص شد که حرکات ضد انقلابی است."

مسئولان جمهوری اسلامی معترضان را " اغتشاشگر" می خوانند و آنها را به تلاش برای سرنگونی نظام از طریق " انقلاب مخملی " متهم می کنند.

پلیس اعلام کرده است دست کم 500 تن از شرکت کنندگان در تجمعات عاشورا بازداشت شده اند و به موازات آن دستگاه امنیتی پس از پایان تظاهرات تعداد زیادی از فعالان سیاسی ، مدنی وروزنامه نگاران را بازداشت کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

تا حالا مگه چطوری رفتار کرده؟ روز عاشورا مردم بیگناه رو کشتن و به خاک وخون کشیدن. بیشرمی و پستی از این شیطان صفتها شرمندست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد