ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

ایران بعد از انتخابات

اخبار و مطالب مرتبط

واکنش یکی از هواداران جنبش سبز به بیانیه موسوی

همواره به شما و دوستانتان میگوییم که ملت ایران تا جایی پشتیبان شماست که دنباله رو ملت باشید,وتا امروز بدستور شما به میدان نیامدیم که با بیانیه شما آرام شویم.این را در عاشورایی ترین عاشورای تاریخ پس از عاشورای شصت و یک هجری ثابت کردیم. دیدید که کشتند مارا و پرشمارتر شدیم. همانطور که به درستی اشاره کردید مارا شبکه های اجتماعی و فراتر از آن قلبهایمان به یکدیگر پیوند داده است و رهبر جنبش سبز,ملت سبز ایران است. آقای موسوی پس از شانزده بیانیه شجاعانه و افتخارآرمیز امروز سخیفترین را نوشتید,آیا وقتی میخواستید از یک جریان کودتایی با عنوان دولت یاد کنید صدوچهل شهید جنبش سبز را به یادآوردید؟ آیا تاریخ حرمت خون پاک ندا و صدشهید دیگر, ضجه های مادران داغدیده بدن های باتوم خورده و جنایات کهریزک که روی زندان عباسیان و ابوغریب را سفیدکرد و اضطراب هفت ماهه ملیونها ایرانی فقط تا آنجا بود که با پیشنهاداتی برای اصلاح دولت متقلب راه بی بازگشتتان را مختومه اعلام کنید؟ کدام مجلس برکار دولت نظارت کند؟مجلسی که برای اعدام جوانانی که در عاشورای امام حسین عزیز و به فرمان آن بزرگوار مرگ بر ستمگر را فریاد زدند نعره کشید؟ آقای موسوی به هوش باشید اگر ترس این حکومت جنایتکار از خشم مردم نبود تا به امروز حتمن شمارا دریده بود,و بترسید ازروزیکه مردم شمارا رها کنند. شما چگونه از اسلام سخن میگویید درحالیکه در ماه محرم مردم را زیرگرفته و گلوله میزنند؟ برنتابیدن ربودن خلخال پیشکشتان برای جلوگیری از اعدام عاشوراییان که به قید قرعه برای سه نفر تدارک دیدند چه کردید؟بازهم سکوت و بیانیه؟یا اقدام شجاعانه؟ تنها راه پایان این بحران, پایان شرعی و رسمی ولایت فاسد رهبر سخیف الشان خامنه ای ,دستگیری و قصاص قاتلین مردم به خصوص فرماندهان نیروی انتظامی سپاه و بسیج و از همه مهمتر پایین کشیدن دولت کودتا و استرداد رای واقعی مردم بوده و هر سازش و عقب نشینی از شعارهای مردم خیانت نابخشودنی به خون شهدا و ملت عظیم الشان ایران است. مردم ایران هرگز جام زهری دیگر را برنمی تابد و از مطالبات خود قدمی عقبتر نخواهد رفت البته شما مختارید آن را بنوشید اما مردم نخواهند نوشید و بیست و دوم بهمن باشکوهتر از بیست و پنج و سی خرداد, روز قدس و عاشورای خونین, آن را فریاد خواهدزد و چه بسا به بارخواهد نشاند

نظرات 17 + ارسال نظر
سعید شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ق.ظ

برادر من چرا قاطی می کنی؟ همین که این لینکت به سرعت اومده توی بالاترین رای آورده معلوم می کنه که چقدر اشتباه نوشتی. البته اگر از قصد اینکار رو نکرده باشی. راستی این رو هم بدون که تا آخر ایستاده ایم حتی اگر امثال تو برای بدنام کردن میرحسین عزیز تلاش کنند. اگر این نوشته ات از سر عصبانیته دوباره بهش فکر کن و اگر گرگی هستی توی لباس گوسفند ننگ بر تو...

..... شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ق.ظ

دوست عزیز این کار برای سنجش طرف مقابل و نشان دادن ماهیت درونی آنها به جهانیان بود.
برای باز گرداندن ابتکار عمل به دست ما پس از نمایش راهپیمایی طرف مقابل

ساده اندیش شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

جنبش سبز ما نباید اشتباه انقلاب ۵۷ را تکرار کند، این یک اشتباه تاریخی ملت ما بود که بجای اصرار بر آزادی خود را وابسته به شخص خمینی نمود و چشم بسته مطیع گفته های وی گردید. آقای موسوی بعنوان یک ایرانی نظرشان محترم است ، اما ما تا انتها و تا سقوط کامل این رژیم ایستاده ایم، ما بیشماریم، ما پیروزیم.

بهنام اکبری شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ق.ظ

کسانی که فکر میکنند موسوی در بیانیه ۱۷خود "از مواضع قبلی عقب نشسته"، فقط توهم قبلی خود را به او نشان میدهند. موسوی همواره همین بوده که در این بیانیه می بینید. "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد". از مواضع خود نه تنها دفاع کرده، بلکه از همان مواضع و بطور زیرکانه به جناح مقابل "تعرض" هم کرده است! بیانیه ۱۷موسوی از نقطه نظر انقلاب و مبارزه مردم فقط سند دیگری است بر بدبختی و بن بست جمهوری اسلامی. نشانه ای است از حاد شدن جنگ و جدال جناح های درونی جمهوری اسلامی و بی سرانجامی آن. درست مثل خود تظاهرات دولتی نشانه دیگری است از پوچ بودن رجز خوانی جناح غالب. شاهد دیگری است بر اینکه چطور انقلاب طومار جنایتکاران اسلامی را درهم پیچیده است. مردم این پیام "بیانیه ۱۷" را میگیرند و برای به زیر کشیدن حکومت وحشی اسلامی که با چنگال خونین وسط زمین و آسمان آویزان است، انقلاب را با قدرت ادامه میدهند.


کاوه آهنگر شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ق.ظ

دمت گرم نوشته شما عین حقیقت .موسوی حسابی ترسیده. بازهم به شرافت کروبی

هامیان سبز شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

به امید یروزی جنبش سبز

مرگ بر دیکتاتور

[ بدون نام ] شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ

به نظرم شما هم همان حرفهای موسوی را تکرار میکنید، فقط بیان ایشان سیاستمدارانه و بر اساس منافع ایران است، و بیان شما بیشتر از روی خشم و احساسات. البته کاملا قابل درک است، و خود من هم از نفرت و بیزاری نسبت به همه آنچه در این هفت ماه دیده ام لبریزم. اما بگذارید عقل حرف بزند و به آینده فکر کنید که با تند رفتن به آزادی نخواهد رسید. تحملی فوق طاقت لازم است، ولی چاره ای هم نیست!

هموطن سبز شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

خیلی هیجان زده بوده هرکی اینو نوشته. به احتمال زیاد جوان هستند و جویای نام. اما اگر کمی کارکشتگی سیاسی این هوادار جنبش سبز متوجه میشدند که اثر این بیانیه از شانزده بیانیه ی قبلی بیشتر و کوبنده تر بو به طوری که تمام رسانه های جهان خبر اول روز اول سالشان بود. و عنوان کردند که این بیانیه اتمام حجت با رهبری نظام بود. اینجا را بخوانید تا کی روشن شوید و احساسی را جع به مسائل صحبت نکنید. http://sohrabestann.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

مجید شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

دوست عزیز، اینکه جنبش سبز در دنیا مشهور شد به خاطر ماهیت و شیوه های مسالمت آمیز آن در بیان مسایل بود. در برابر مشت، زبان منطق و دیپلماسی بیشتر از زبان مشت تاثیر گذار است. امروز دنیا به جنبش سبز به چشم یک جنبش دموکراتیک نگاه می کند چون خواسته هایش را به شیوه دموکراتیک بیان می کند. دعوای خیابانی زیبنده این جنبش نیست. با انقلاب هم دردی از این ملت درمان نمی شود.

PersianBoy شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

این کار موسوی نشان داد که یک سیاستمدار حرفه ای و دلسوز جنبش سبز است

علی شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام بر موسوی دوستت داریم ، تو با این بیانیه باز قلب ما سبزهای خوش قلب را یکی کردی تا در راه دین زیبای اسلام دین محبت و خوبی بایستیم و هدفمان بار دیگر برایمان شفاف شود .

میهن پرست یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://free4iran.blogfa.com

هر گونه تصمیم احساسی دستاوردی همچون انقلاب 57 خواهد داشت
باید عقلانی عمل کرد
انقلابی که یک شبه پیروز شود حاصلی بیشاز جمهوری اسلامی نخواهد داشت
به دست آوردن دموکراسی زمان بر است
وهمین زمان که نیروهای سرکوبگر را دچار ریزش میکند سرنگونیشان را راحت تر میکند
اکنوم وظیفه ای سنگین بر دوش مبارزان روشنفکر است
و آن اگاهیه مردم است
آگاهی و بیداری مردم خاموش ..
بسیارند کسانی که هنوز در جریانات انقلاب سبز قرار نگرفته اند
با ورود این طیف گسترده به صحنه توان سرکوب حکومت بسیار ضعیف میشود باید جنبش را قوی کنیم
ما نمیخواهیم مثل انقلاب 57 همه چیز را نابود کنیم و از نو بسازیم
آزادی یک شبه به دست نمی آید

[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

اتحاد ... همه ما با هم هستیم اختلاف سلیقه هامون بمونه بعد از تشکیل یک حکومت سکولار و دموکرات پای صندوقهای رای

ارش دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

خوب نوشتی موسوی ترسو

یک مبارز سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

عزیزم آخه انتظار داری مثلا موسوی چی بگه اعلام جنگ کنه ؟
شما بازم دنبال انقلابید از انقلاب ۵۷ درس نگرفتید؟
جنبش سبز فقط و فقط باید هدفش اصلاحات جمهوری اسلامی باشه ولا غیر آخه ما با چه پیش زمینه ای با چه پشتوانه ای میتونیم سکولار دموکرات بخوایم .
سال ۵۷ مردم جو گرفت انقلاب کردن ما دیگه نباید اشتباه کنیم .
ما وقتی حکومت مجبور به اطاعت از خودمون کنیم یعنی پیروز شدیم و بعد از مدتی میتونیم زمینه ی یه حکومت دمکرات پیاده کنیم .
به نظر من بیانیه موسوی بسیار عالی و به موقع بود .
به امید ایرانی آزاد

حسین پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

بهتره به جای اصلاحات در اسلام خودتون رو اصلاح کنید و این قدر تابع هوس نباشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد